איך לעשות פוליש לרצפה

יש הרבה דרכים ללטש רצפה, אבל אנחנו הולכים לדון בשיטות הפופולריות ביותר. הדרך הראשונה היא עם מגב רגיל. אתה יכול להשתמש במגב רטוב או יבש, בהתאם להעדפותיך. שנית, אתה יכול להשתמש ב- Swiffer WetJet. זה נהדר עבור ליטוש רצפות למינציה ורצפות עץ אטומות. לבסוף, אתה יכול להשתמש במגב קיטור כדי באמת להוציא את הברק מהרצפה שלך!

 

איך להבריק רצפה עם מגב רגיל

לנגב רצפה נראה כמו משימה די פשוטה, אבל יש דרך נכונה ודרך לא נכונה לעשות זאת. בתור התחלה, תרצה לבחור את סוג המגב המתאים לרצפה שלך. אם יש לך רצפת אריחים או לינוליאום, מגב כותנה או סינטטי יעבוד מצוין. עם זאת, אם יש לך רצפת עץ או למינציה, תרצה להשתמש במגב אבק או מגב מיקרופייבר. לאחר שבחרתם את המגב המתאים, תצטרכו לבחור את פתרון הניקוי הנכון. חומר ניקוי לכל מטרה כללי יעבוד על רוב הרצפות, אבל אולי כדאי להשתמש בליטוש אבן מיוחד על רצפות קשות יותר. תצטרך גם לבחור את טכניקת הניגוב הנכונה. עבור רוב הרצפות, תרצה להשתמש בתבנית "S", אך ברצפות קשות יותר ייתכן שיהיה עליך להשתמש בתנועה מעגלית. לבסוף, הקפידו לאפשר לרצפה להתייבש באוויר לאחר הניקוי. שימוש במאוורר או פתיחת חלון יכולים לעזור להאיץ את תהליך הייבוש. על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, תוכל לשמור על הרצפות שלך נקיות וללא פסים ומריחות.

איך להבריק רצפה עם Swiffer WetJet

ניקוי הרצפה נחשב לרוב כמטלה מייגעת ושוברת גב. עם זאת, עם מעט ידע, ניקוי יכול להיות מהיר וקל – שלא לומר יעיל. להלן ארבעה טיפים פשוטים לניקיון הרצפות שלך וללא פסים:

1. בחר את המגב המתאים. מגב רגיל עם ראש כותנה או מיקרופייבר יעבוד מצוין על רוב סוגי הריצוף. עבור אריחים או משטחים קשים אחרים, ייתכן שתרצה להשתמש במגב שטוח, שייתן לך יותר שליטה וימנע פסים.

2. הכן את הרצפה שלך. טאטא או שאב את הרצפה שלך לפני הניקוי כדי להסיר לכלוך או פסולת שעלולים לשרוט את פני השטח או להיטמע בראש המגב. אם אתה משתמש במגב רטוב, מלא את הדלי שלך במים חמימים והוסף את הכמות המתאימה של חומר הניקוי.

3. מגב בקטעים. כדי למנוע נקודות חסרות או ניקוי מחדש של אזורים שכבר ניגבתם, חלקו את הרצפה לרבעים ונקו חלק אחד בכל פעם. עבדו מהפינה הרחוקה ביותר של החדר ועברו אחורה לכיוון הדלת כדי להימנע מללכוד את עצמכם באזור רטוב.

4. לשטוף ולייבש. לאחר שסיימת לנגב, שטפו את ראש המגב במים נקיים וסחטו אותו היטב. אם אתה משתמש במגב רטוב, הקפד לייבש את הרצפה במגבת נקייה או לתת לה להתייבש לחלוטין לפני ההליכה עליה.

 

איך להבריק רצפה עם מגב קיטור

כשמדובר בניקוי רצפות קשות או בליטוש מדרגות, מגב קיטור יכול להיות כלי רב עוצמה. לא רק שהוא מנקה ביעילות, אלא שהוא גם יכול לעזור להרוג חיידקים וחיידקים. עם זאת, בעת שימוש במגב קיטור, חשוב לנקוט משנה זהירות. הטמפרטורות הגבוהות והכימיקלים הקשים עלולים לפגוע בקלות במשטחי רצפה עדינים.

כדי להימנע מפגיעה ברצפות שלך, קרא תמיד את הוראות היצרן בעיון. הקפד להשתמש בתוספות ובהגדרות הנכונות עבור סוג הרצפה הספציפי שלך. לדוגמה, אם יש לך רצפות אריחים, השתמש בהגדרה הרכה ביותר והימנע מלאפשר למגב לשבת במקום אחד יותר מדי זמן.

באופן כללי, עדיף לעבוד בקטעים קטנים ולעבור על כל אזור מספר פעמים. התחל בטיפול מקדים בכל אזור עם לכלוך כבד או כתמים. לאחר מכן, הזיזו לאט את המגב קדימה ואחורה על פני הרצפה, והקפידו לעבור על כל חלק מספר פעמים. כשתסיים, תן לרצפה להתייבש לחלוטין לפני שאתה הולך עליה או מחליף רהיטים.

על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, אתה יכול לנקות בבטחה וביעילות את הרצפות הקשות שלך עם מגב קיטור.

 

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום