טיולי הכדורגל הטובים ביותר בעולם

אין חובב כדורגל שלא חולם לשבת באצטדיונים הגדולים בעולם, ולצפות בשחקנים ובקבוצות הטובים ביותר. גם אם אתם לא אוהדים מושבעים של המשחק הפופולרי, משחקי כדורגל הם דרך נפלאה לחוות אווירה מחשמלת ותרבויות שונות. רוצים לצאת לטיול כדורגל בלתי נשכח? כל מה שאתם צריכים זה לבחור את יעד החלומות שלכם, לברר מתי יש משחקים ולרכוש כרטיסי כניסה.
אל תשכחו להצטייד בפוליסה של ביטוח נסיעות לחו"ל שתתאים למדינה או למדינות שתבחרו, לכם ולנוסעים האחרים.

יש עשרות ערים ברחבי העולם, שמהוות יעדים נפלאים לטיולי כדורגל. אז איך בוחרים? כדי לעזור, הכנו לכם רשימה של 5 מהערים המזמינות ביותר.

בואנוס איירס, ארגנטינה

קשה להחליט מה מסמל יותר את ארגנטינה, ובפרט את עיר הבירה שלה, בשר או כדורגל. כך או כך, כדורגל נחשב לדת של ממש בקרב במקומיים, ובואנוס איירס לבדה מכילה שש קבוצות שמשחקות בליגה הראשונה. אפשר לבלות שבוע שלם בעיר, לעבור בין אצטדיונים ולצפות בכל יום במשחק אחר. ההצגה הגדולה בעיר היא הדרבי הגדולה, בוקה ג'וניורס מול ריבר פלייט. זהו אחד המפגשים החמים בעולם, וגם מחוץ לארגנטינה ידוע בתור סופרקלאסיקו.

מדריד, ספרד

מדריד היא עיר נפלאה מהמון בחינות, וגם לצפייה בכדורגל. היא מציגה ניגוד נפלא בין שלושת המועדונים המקומיים שלה, מכוכבי העל העולמיים של ריאל מדריד, דרך הלוחמים המוכשרים של אתלטיקו ועד למועדון הקהילה המקומי המסורתי של ראיו וייקאנו. המוקד העיקרי בעיר, עבור אוהדי כדורגל הוא ביתה של ריאל – הסנטיאגו ברנבאו. עם זאת, גם שני האצטדיונים האחרים מבטיחים חוויה נפלאה.

מילאנו, איטליה

בירת האופנה היא גם ביתם של שתי ענקיות כדורגל אירופיות – מילאן ואינטר. שתיהן משחקות באצטדיון עוצר נשימה בשם סן סירו, ואם יהיה לכם מזל תהיו ביציע בדרבי הגדול בין השתיים. כמובן שגם ערים אחרות באיטליה מתאימות מאוד לטיולי כדורגל.

סאו פאולו, ברזיל

סאו פאולו נמצאת רק לעתים נדירות במקום גבוה ברשימות התיירים של מקומות לבקר בברזיל – באופן לא הוגן, מכיוון שזו אחת הערים המרגשות והקוסמופוליטיות ביותר באמריקה הלטינית – אבל בכל מקרה, עבור אוהדי כדורגל, סאו פאולו צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. העיר העצומה הזו היא ביתם של ארבעה מועדוני ענק – קורינתיאנס, פלמייראס, סאו פאולו וסנטוס – שלכל אחד מהם יש אצטדיונים משלו, והיריבות בין הארבעה אדירה.

דורטמונד, גרמניה

אוהדי כדורגל ברחבי העולם מזילים ריר מול מכשירי הטלוויזיה שלהם בכל פעם שהם צופים בבורוסיה דורטמונד, כאשר היא משחקת בביתה, הווסטפאלנסטדיון. היציע הדרומי של האצטדיון מאכלס יותר מ-24,000 איש, והאווירה המדהימה בו זיכתה אותו בכינוי "הקיר הצהוב". כל המחוז (נורדריין-וסטפאליה) מלא ביעדי כדורגל נהדרים. מדורטמונד, זה רק חצי שעה נסיעה לגלזנקירכן, שם משחקת שאלקה. גם לברקוזן, קלן ומנשנגלדבאך נמצאות במרחק נגיעה.

 

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום