משכנתא לרכישת משרד/נכס מסחרי

משכנתא 

בעלי עסקים רבים אשר לאורך שנים שוכרים משרדים עבור הפעילות העסקית שלהם, מקבלים לא אחת החלטה שעדיף להם לרכוש משרד ובכך הם מגדילים את ההון שלהם וגם יוצרים נוחות מקסימלית עבורם ועבור העובדים שלהם אשר עובדים במשרד השייך להם על כל המשתמע מכך. בעלי העסקים בוחנים כמה אופציות של רכישת נכסים במיקום שהוא הנכון ביותר עבור העסק שלהם, במרכז העיר, באזור תעשייה, במתחם היי טק וכו'. כמו כן הם מקדישים מחשבה מה גודל המשרד הנחוץ להם תוך ראיית העתיד וההתפתחות העסקית כך שלא יוצר מצב שתוך כמה שנים שטחו של המשרד יהיה קטן מדי עבורם. הגורם המהותי הוא העלות של המשרד וכדי לממן זאת הם משלמים סכום מסוים באמצעות ההון העצמי שלהם ואת היתרה באמצעות משכנתא. 

הטרנד של רכישת משרדים תפס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות ואפשר לראות בערים רבות מתחמים ייעודיים למשרדים אשר יש בהם שטחים למכירה ואנשי העסקים רוכשים משרדים על הנייר בדיוק כמו שרוכשים דירה למגורים. קטגוריה זו אפשרית גם כאשר רוכשים נכס מסחרי כמו חנות בכל גודל נדרש, אולם למטרות שונות וכו'. הבנקים למשכנתאות אשר מודעים לקו חשיבה זה מציעים להם משכנתא הפוכה ריבית מעולה כדי לעודד אותם לבצע מהלך עסקי זה. בדרך זו הם יכולים לתת נכס כבטוחה וכך לקנות נכס המתאים להם.

תשלום משכנתא לטווח ארוך 

תזרים המזומנים הוא אחד הדוחות החשובים בכל עסק ועל פיו קובעים את הפעילות הפיננסית. בהתאם לרמה הקבועה של ההוצאות ושל ההכנסות, בעל העסק מבצע אומדן של הסכום הכספי שאותו הוא יוכל לשלם עבור החזר המשכנתא בכל חודש. לא אחת מדובר בהוצאה גבוהה ולכן הוא משאיר שוליים כך שהנושא לא יכביד עליו בחודשים שיש בהם הכנסות נמוכות עקב סיבות שונות כמו עונתיות.

בחירה של סביבה עסקית 

סביבה עסקית מובילה במקרים רבים לעלייה בכמות הלקוחות ולכן כאשר נבנית סביב עסקית חדשה במקום שמנותב למטרה זו בלבד, יש סיכויים שהדבר יגדיל את היקפי הפעילות העסקיים. העסקים מכירים עם הזמן את הפעילות של האחר ולכן הם קושרים קשרים מסחריים ביניהם.

מעבר לכך בכל סביבה עסקית מתוכננים מעבר למשרד עצמו גם העסקים הנלווים שהם חשובים ביותר כמו בתי קפה, מסעדות איכותיות, חנויות שונות שיקלו מאד על ההתנהלות היום יומית במשרד. 

עיצוב של המשרד החדש 

הנראות של המשרד החדש היא חלון הראווה של המשרד ומה שהוא מייצג ולכן נעזרים בדרך כלל במעצב פנים שמסייע לתכנן את חלוקת החדרים וה open space. בהתאם לחלוקה זו רוכשים כיסאות ארגונומיים כך שהם יעניקו נוחות רבה לעובדים לאורך שעות העבודה. כמו כן רוכשים שולחנות עבודה בגדלים שונים בהתאם לגודלם של החדרים השונים ולחלל העבודה. 

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום