איך בוחרים משרד רואי חשבון?

משרד רואי חשבון הוא משרד מקצועי שחשוב שלכל אזרח יהיה אחד כזה לפנות אליו. בין אם מדובר באנשים שהם עובדים שכירים ובין אם אלה עובדים בעלי עסק עצמאי – חשוב מאד שיהיה בתמונה רואה חשבון שיוכל לסייע במגוון רחב של תחומים ופעולות שמבצעים מול רשויות המיסידם בישראל.

 

מה התפקיד של משרד רואי חשבון?

רואה חשבון יסייע בכל מה שקשור להגשת דו"חות מס של הלקוחות שלו, בחינה מעמיקה בנוגע להחזרי מס שאולי מגיעים להם, ייצוג לקוחות מול רשויות מס הכנסה ומע"מ וליווי עסקים בינוניים וגדולים מבחינת איסוף מסמכים או הגשת דיווחים כאלה ואחרים. לכל עסק, ללא קשר לגודל שלו או לתחום העיסוק שלו כדאי שיהיה משרד רואי חשבון צמוד שתהיה תקשורת ישירה איתו וכך אפשר יהיה להעביר מסמכים, להיות בקשר הדוק, לשאול שאלות או לקבל תשובות. יש סוגים שונים של לקוחות – כאלה שצריכים את הליווי הצמוד לאורך זמן וכאלה שדרושים להם שירותים חשבונאיים באופן חד פעמי לאורך השנה או מזדמן. יש גם אנשים שמתעניינים, לדוגמה, בפתיחת עסק ורואה חשבון יכול להיות הכתובת המתאימה להתייעצות ראשונית.

 

איך בוחרים רואה חשבון?

ענף ראיית החשבון נחשב למגוון ורחב מאד. יש בו לא מעט תת התמחויות ולכן הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו לפני בחירת המשרד הוא ההתאמה של ההתמחות הדרושה. יש רואי חשבון שמתמחים בביקורת של ההתנהלות הכלכלית והכספית של חברות, ארגונים או עמותות, יש רואי חשבון שעובדים עם עסקים קטנים (פטורים או מורשים) או קטנים ויש כאלה שמציעים שירותי ייעוץ חד פעמיים או מזדמנים. יש רואי חשבון שמציעים כמה שירותים לכמה סוגים של לקוחות וכך קל יותר להבין ולבחור מי יהיה רואה החשבון הכי נכון ומתאים לפנות אליו. במידה ונדרשים שירותי ליווי צמודים לאורך זמן, כמו ייצוג עוסק מורשה – חשוב להיפגש, להכיר לעומק ולקבוע ביחד את דרך העבודה המשותפת.

 

החשיבות של ליווי מקצועי של רואה חשבון

יש לא מעט אנשים שחושבים שהם לא חייבים להיות מיוצגים אצל רשויות המיסים ושהם יכולים לבצע את הפעולות הנדרשות באופן עצמאי ובלי לשלם עבורן, מה שיחסוך להם כסף. גם אם זה נכון – הרי שמכיוון שאין הם מכירים על בוריים את החוקים והתקנות שקשורים בהתנהלות החשבונאית של העסק אין זה מומלץ לעשות את זה. תקנות כאלה ואחרות יכולות להשתנות ורואי החשבון יהיו מעודכנים בכל השינויים החשובים. רואה חשבון יידע לוודא שהלקוח שלו מתנהל בצורה נכונה, לא משלם מיסים יותר מהדרוש ולא משלם מעט מהדרוש. אם רואה החשבון יהיה זה שיתעסק בכספים – הלקוח שלו יהיה פנוי להתעסק בעניינים האישיים והמקצועיים שלו. מחפשים משרד רואי חשבון? הקליקו כאן להתרשמות ממגוון השירותים המוצעים.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום