מחיר זהב ישן ומחירו היום – האם שווה לי למכור?

רגע לפני שהעולם עובר לדיגיטלי, רגע לפני שערך החומרים נעלם לטובת הביטקוין, והמזומן נגרס לטובת האשראי, זה הזמן למכור את הזהב שלכם. כל מי שנמצא בשוק ומכיר ויודע מהו מחיר זהב ישן לעומת מחירו היום יגיד לכם שזה הזמן, ומהסיבה הפשוטה – מוכרים כשהשוק עדיין עולה. כשהוא יורד קונים, או, במקרה של זהב, אולי לא.

יש דברים שמאבדים עם ערכם עם הזמן. מחירי המחשבים הישנים יורדים כל הזמן כי מחשבים חדשים, טובים יותר, מיוצרים ונמכרים במקומם. מחירי הברזל עולים כל הזמן אפילו שמדובר במתכת פשוטה, וזה פשוט בגלל הביקוש. אז מה הולך לקרות עם הביקוש לזהב? ומה יקרה עם המחיר שלו?

איך אני יכול לדעת את מחיר הזהב כעת?

המעבר של העולם מחומר ל"רוח", או מטכנולוגיה גסה לטכנולוגיה מתקדמת, משפיע על הכול. זה משפיע אפילו על מחיר הזהב, אבל בזה ניגע אולי בהמשך. לגבי איתור מחיר הזהב העדכני, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר עם מחשבון שמראה לכם את מחיר הזהב, להכניס את הנתונים, ולקבל את התשובה.

בגדול מה שתצטרכו בשביל לדעת את מחיר הזהב כעת, או את מחיר הזהב הישן שברשותכם, זה כמה פרטים:

  1. טוהר הזהב – לא כל חתיכת זהב שברשותכם היא זהב טהור. לטוהר הזהב יש מידות, והמידות נקראות קרט ומסומנות באות הלועזית K מלשון KARAT. מתשע קרט ועד 24 קרט, המספרים מייצגים את כמות הזהב בתערובת החומרים שברשותכם, וחשוב לדעת את המספר הזה כדי להזין אותו למחשבון. כמות הזהב והטוהר תכריע כמובן את ערך הזהב.
  2. כמות הזהב – אם אתם רוצים לדעת כמה שווה גרם בודד של זהב, תוכלו פשוט להוסיף למחשבון את הספרה אחת תחת רובריקת הכמות או המשקל. אבל אם אתם רוצים לדעת כמה שווה הזהב שברשותכם, אתם חייבים לדעת לא רק את רמת הטוהר שלו, אלא גם את משקלו המדויק בגרמים. בשביל זה צריך משקל מדויק מאוד, שכן כל גרם קובע.

איך אני מוכר את הזהב שלי?

ברגע שהבנתם כי מחיר הזהב הישן נמוך בהרבה ממחירו החדש, אתם מבינים שיש ברשותכם הזדמנות פז לקבל רווח נאה על הפרש המחירים, ויפה שעה אחת קודם. סוחרי זהב נמצאים עמוק בתחום, ולא מצפים שהוא ישתנה בעתיד. מנגד המציאות טופחת על פניהם של המוני בעלי עסקים ובעלי מקצוע בכל העולם ובכל התחומים, כאשר הטכנולוגיה משתנה והעולם עימה. אם אתם רוצים ליהנות ממכירת הזהב שלכם בערכו הגבוה ביותר, כעת זה הזמן לממש, ולקחת את הכסף שלכם.

ואם כבר בטכנולוגיה עסקינן, הזכרנו את השפעתה על ערך הזהב, וזה בכך שהיא מאפשרת מסחר מהיר כמו גם מסחר בחוזים עתידיים, אינסטרומנטים טכנולוגיים המשפיעים על מחירי כל הסחורות והמתכות בעולם כאחד, כמו גם על מחירי הזהב.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום