ביטוח מקיף – הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשמור על הרכב שלנו

כל מי שמחזיק ברשותו רכב, בין אם הוא חדש או ישן, בין אם הוא יוקרתי או פשוט, בין אם מדובר ברכב משוכלל ומתקדם או אחר, יודע שהוא לא יכול לדמיין את החיים שלנו בלעדיו. מעטים המקרים בהם אנחנו נהיה מוכנים לוותר על הרכב שלנו ולהשתמש באופציות חלופיות, בין אם זו תחבורה ציבורית ובין אם זה שימוש במוניות. אנחנו מעדיפים לא להיות תלויים באף גורם אחר ולהשתמש ברכב שלנו, גם אם זה ידרוש מאיתנו הוצאות נוספות או טרחות שונות.

במקרה והרכב שלנו הוא גם בעל ערך כספי גבוה, אפילו כשמדובר ברכב ישן, הרי שאנחנו נרצה לשמור עליו בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים, בשביל שנוכל להמשיך ולהשתמש בו או להבדיל, למכור אותו במחיר הפסד מינימאלי ביום מן הימים. אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל שהרכב שלנו יישמר היטב, בהיבט החיצוני והפנימי שלו.

מה שיכול לעזור לנו היא פוליסת ביטוח מקיף. זו פוליסה המאפשרת לנו לקבל כיסויים עבור הוצאות שונות הנדרשות בשורה של מקרים. הכיסויים ניתנים על ידי חברת הביטוח בהתאם לפוליסה, לתנאים שלה ולגובה הפרמייה שאנחנו משלמים.

למה צריך לשים לב כשרוכשים ביטוח מקיף?

לפני שנציין מספר נקודות חיוניות ברכישת ביטוח מקיף לרכב, חשוב להדגיש שלא תמיד משתלם לקנות פוליסה זו. אם מדובר ברכב מאוד ישן שערכו נמוך מאוד, ייתכן מאוד שמבחינה כלכלית זה לא בהכרח ישתלם לנו. יחד עם זאת, אם אנחנו רוצים לשמור על הרכב לאורך זמן בשביל שנוכל ליהנות ממנו, יהיה נכון לבצע את ההוצאה הזאת, גם אם ערך הרכב הוא נמוך.

ביטוח מקיף כולל התייחסות למספר נקודות עיקריות:

ראשית, כל מקרה של גניבה, חבלה, שריפה או כל דבר שנגרם לרכב על ידי גורם חיצוני, בכוונה או שלא.

שנית, מקרים של תקלות ונזקים מסוימים. הפוליסה מציינת במפורש באילו מקרים ניתן להשתמש בפוליסה ובאילו מקרים לא.

שלישית, מקרים בהם אנחנו מתקינים אמצעים מסוימים ברכב, הם נגנבים או נהרסים. גם כאן, זה תלוי בתנאי פוליסה. לא כל הפוליסות דומות במקרה זה.

ארבע, מקרים בהם אנחנו צריכים שירות תיקונים באופן מיידי. למשל, מקרים בהם יש צורך להחליף מצבר, מקרים בהם צריך להחליף צמיגים או כל מקרה אחר בו אנחנו מוצאים את עצמנו תקועים באמצע הדרך ויש צורך להזמין טכנאי עם ניידת שירות שיבדוק את הרכב ויטפל בו.

איך רוכשים ביטוח מקיף בצורה חכמה

בשביל לרכוש ביטוח מקיף בצורה חכמה, עלינו לפנות לאתר של סוכנות הביטוח Wobi, שם נוכל לקבל הצעות מחיר מחברות שונות ולהשוות ביניהן עד שנחליט איזו מבין הפוליסה מתאימה לנו. זו הדרך החכמה ביותר, מאחר וכך אנחנו יכולים גם לקבל הצעות אטרקטיביות מבחינת מחיר הפוליסה, כיסויים ותנאים.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום