כל מה שצריך לדעת על השוואת ביטוחים לרכב

השוואת ביטוחים לרכב הפכה לשיטה הפופולארית למציאת ביטוח רכב בעידן המודרני. אילו ביטוחים לאילו סוגי רכבים ניתן למצוא ולהשוות אונליין? אנחנו כאן עם כל התשובות

מדהים איך קליק קטן על העכבר או נגיעה על מסך הסמארטפון עושים היום את כל ההבדל, מגשרים על פערי זמן ומרחק במהירות מדהימה. תוך מספר דקות משלימים משימות, שעד לפני מספר שנים היו לוקחות שעות או אפילו ימים – קניות בסופר, קביעת תור לרופא, העברת כספים ובין היתר גם רכישת ביטוח לרכב. נהגים רבים מחפשים את הביטוח הבא שלהם אונליין, כאשר הפלטפורמה הפופולארית ביותר לכך היא אתרי השוואות ביטוחים, שמאפשרים לכסות היצע גדול יותר של הצעות ביטוח בזמן קצר יותר. בין אם אתם מכירים את האופן שבו האתרים הללו עובדים או עומדים לנסות אותם לראשונה עם סיום שנת הביטוח, הגיע הזמן לשאול אילו ביטוחים תוכלו למצוא שם לאילו רכבים? התשובות בכתבה שלפניכם.

אילו ביטוחים לרכב כדאי לי להשוות?

ביטוח חובה

ביטוח החובה, כפי ששמו מרמז הוא כיסוי ביטוחי שכל נהג נדרש לרכוש על מנת לנהוג ברכבו. ביטוח חובה מעניק כיסוי לנזקי גוף ונפש שנגרמו לנהג, לנוסעים ולעוברים ושבים שנפגעו בתאונת דרכים. הוא מעניק פיצויים על אובדן כושר עבודה, כאב וסבל כתוצאה מהתאונה ומכסה עלויות טיפולים רפואיים ללא הגבלה לכל הגורמים המעורבים.

מחירי ביטוח החובה מושפעים ממאפייני הנהג והרכב וכוללים פרמטרים כגון מספר כריות האוויר המותקנות ברכב, ותק רישיון הנהיגה של צעיר הנהגים, גילו ומינו של צעיר הנהגים ונפח המנוע ברכב המבוטח. באתרי השוואות ביטוחים רבים, כדוגמת בסטי, תוכלו לחפש ביטוח חובה עם מקיף או ביטוח חובה וצד ג' בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

ביטוח צד ג'

ביטוח צד ג' הוא ביטוח רכוש שמעניק פיצויים לנזקים שנגרמו לגורם שלישי כתוצאה משימוש ברכב המבוטח. זה יכול להיות רכב של אדם אחר, גדר, מבנה, דלת של חנות וכן הלאה. ניתן לחפש באתרי השוואות הביטוחים ביטוח צד ג' בסיסי אך באותה מידה ניתן לשדרג אותו עם כיסויים ותוספות שונות, כדי להגדיל את המעטפת הביטוחית שלכם ולהתאים אותה באופן מדויק לשגרת הנסיעות והצרכים שלכם.

הגנה משפטית, שירותי דרך וגרירה ושבר שמשות ופנסים הן כמה הרחבות מומלצות לביטוח צד ג'. גובה ההשתתפות העצמית וגבול האחריות הן נקודות חשובות להשוואת ביטוח צד ג'. באתר בסטי למשל תוכלו לבחור את טווח מחירי ההשתתפות העצמית הנכונים בשבילכם ולהגיע להצעות ביטוח בדיוק בשבילכם.

ביטוח מקיף

הביטוח המקיף לרכב הוא הכיסוי הביטוחי הרחב ביותר. זהו ביטוח רכוש המעניק כיסוי לשורה של מקרים שעלולים לפגוש אתכם בדרכים, ביניהם, תאונה, הצפה, גניבה, ופגיעה ברכושו של צד ג'. את הביטוח המקיף, בדומה לביטוח צד ג' ניתן לרכוש בצורתו הבסיסית או להרחיב עם תוספות לפוליסה. שיטת השוואת הביטוחים מאפשרת לכם למצוא הצעות ביטוח מקיף מכוונות נהג ורכב בכמה קליקים בודדים, לסנן את תוצאות החיפוש על פי פרמטרים חשובים לכם ולגלות הצעות ביטוח משתלמות עם כיסויים ותוספות חיוניים ורלוונטיים כמו למשל שירותי VIP או רכב חלופי.

 

השוואת ביטוח
Kindel Media באתר PEXELS

ביטוח לרכבים שונים

רכב פרטי

אתרי השוואות ביטוחים כמו בסטי מאפשרים לכם לחפש הצעות ביטוח מותאמות לסוג הרכב שלכם. באתרים אלו תמצאו הצעות ביטוח לרכב פרטי עד 3.5 טון, רכב שנמצא בבעלותכם או בבעלות המשפחה. זהו רכב המשמש למטרות תחבורה אישיות, איתו נוסעים לעבודה, לקניות, לטיולים וכן הלאה. לרשותכם אפשרות לבחור הצעות ביטוח לרכב הפרטי הראשי של הבית או לחילופין לרכב שני במשפחה, כלומר הרכב המשני שנוהגים בו לנסיעות קצרות או לעיתים רחוקות יותר. העדפת כיסוי ביטוחי כזה או אחר תלויה אך ורק בכם, בסוג הרכב, גילו ושגרת הנהיגה הפרטית שלכם. לפיכך נהגים שנוסעים ברכב חדש, היברידי או חשמלי כנראה יהיו מעוניינים לרכוש ביטוח מקיף, נהגים חדשים או צעירים שחולקים את המכונית המשפחתית עם ההורים צריכים ביטוח לפי קילומטר

רכב מסחרי

אתרי השוואות הביטוחים מאפשרים לכם לחפש הצעות ביטוח לרכב מסחרי. רכבים מסחריים משמשים בדרך כלל למטרות עבודה, כגון הובלת סחורות, עובדים ומוצרים שונים. נהיגה ברכב מסחרי עד 4 טון, מחייבת רישיון נהיגה מסוג C1 ומאחר ומדובר ברכב המשמש למטרות רווח עבור העסק שכל פגיעה בו עלולה לגרור עלויות רבות לעסק, מומלץ לבטח אותו בכיסוי רחב ככל האפשר. במילים אחרות, בודקים אופציות של ביטוח מקיף. באתרי השוואות הביטוחים מציינים את פרטי נהגי המסחרית ומחפשים הצעות ביטוח מקיף בהתאמה אישית.

רכב אספנות

רכב אספנות הוא רכב היסטורי או נדיר שיש לו ערך מיוחד עבור בעליו, רכב שעברו לפחות 30 שנה מאז שנוצר והוא רשום כ-"רכב אספנות" במשרד התחבורה. רכבי אספנות יכולים להיות מכל תקופה, מכל יצרן ומכל סוג. הם יכולים להיות רכבים שהיו פופולאריים בעבר או רכבים מיוחדים, אקסקלוסיביים שנוצרו מהם פריטים בודדים בכל העולם. רכב אספנות הוא רכב ותיק שלרוב לא משתלם לתקן כי היקף החלקים שלו כבר לא משקף את הסטנדרטים של עולם הרכב המודרני. לפיכך, האופציה הבטוחה והנוחה ביותר עבור נהגי רכב אספנות היא לרכוש ביטוח חובה (עליו מקבלים הנחה נדיבה) וביטוח צד ג'.

להשוות בין הצעות ביטוח וללכת על בטוח

אתרי השוואות הביטוחים הפכו את שוק הביטוח לנגיש, מהיר ויעיל יותר לכל. כל נהג ונהגת שזקוקים לביטוח רכב, ימצאו את מבוקשם. בין אם הם נוהגים במסחרית לפרנסתם, מחזיקים ברכב אספנות יפיפיה משנות ה-60 או משתמשים במכונית הפרטית באופן קבוע בשגרה. באתר בסטי תמצאו הצעות ביטוח מבוססות נתוני נהג ורכב, אותן תוכלו לברור בעזרת מסננים כדוגמת השתתפות עצמית, הצעות הביטוח הזולות ביותר, ולהוזיל את מחירי הביטוח עם פרמטרים שביכולתם להקנות הנחה כמו רכב שני במשפחה או רכב שנוסע מכסת קילומטרים מועטה. שיטת השוואת הביטוחים מסייעת בחיסכון מהותי של זמן וכסף תוך כדי שהיא פורשת בפניכם את סך כל האפשרויות העומדות לרשותכם. תוך דקות בודדות מוצאים עשרות הצעות ביטוח מותאמות, משווים ביניהן בקליק ובוחרים מה שהכי משקף את ההעדפות, התקציב והצרכים שלכם.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום