איך לבדוק כמה משלמים על ביטוח משכנתא?

הרגע המרגש הגיע וקיבלתם אישור לקבלת משכנתא לרכישת ביתכם החדש. כעת, נותר להתקדם צעד אחד נוסף קדימה: איך לבדוק כמה משלמים על ביטוח משכנתא? נתחיל בעובדות החשובות והן מהות ביטוח המשכנתא, ומדוע הוא כה חשוב. ביטוח משכנתא הוא למעשה הביטחון שלכם, הן עבור תשלום המשכנתא והן עבור שהייה רגועה ושלווה בביתכם.

מאחר שביטוח משכנתא נועד על מנת להעניק לבנק בטוחות להחזרת המימון שניתן לכם בהלוואת המשכנתא, שתי ציפורים אלו אכן נתפסות במכה אחת ברכישת פוליסת ביטוח שכזו. כך שלמעשה, פוליסת ביטוח משכנתא מאפשרת לכם שמירה על קורת הגג שלכם, ולבנק- ידיעה בטוחה כי הוא, את הכסף, אכן יקבל. מבחינת עלויות, כמובן שרכישת פוליסת ביטוח משכנתא נפרסת על פני קשת רחבה של עלויות, ולכן יש לברר הדברים באופן ספציפי מול נציג חברת ביטוח מקצועי שזוהי התמחותו. במאמר זה נציין כמה פרמטרים שמשפיעים על עלויות אלו.

אילו פרמטרים עיקריים משפיעים על ביטוח המשכנתא שלכם?

כאמור, כמעט ואין פרמיה הזהה לאחרת, והעלויות תלויות בנסיבות המקרה והנכס נשוא העניין. פרמטרים אשר ביכולתם להשפיע הם למשל סוג הנכס, כמו לדוגמה בית פרטי או דירה; גודל הנכס- האם מדובר בדירה בעלת מפלס אחד למשל, או בית פרטי שגודלו רב מן הסביר. כמו כן, ישפיעו קריטריונים כגון מיקום הדירה. שכן, למשל, תיקון דירה הממוקמת בתל אביב יעלה יותר מאשר דירה הממוקמת בבאר שבע. כנ"ל לגבי בנייה מחדש, במקרה של הרס מוחלט.

השוואת ביטוח משכנתא וביצוע בחירה מושכלת

אין ספק שביטוח משכנתא הוא נושא חשוב ומשמעותי שאין לוותר עליו, על מנת לדאוג לעתידנו ולעתיד משפחתנו. על כן, יש לבדוק מכלול הפרטים אודות הפרמיות השונות, הן מבחינת עלות, הן מבחינת תועלת והן מבחינת איזון עלות מול תועלת. בביטוח כמו בביטוח, כל חברת ביטוח מעניקה כיסוי בטוחי אחר, ועל כן השוואת ביטוח משכנתא וביצוע סקר שוק מעניק לכם תמונה מקיפה ונכונה, שתאפשר לכם גם לבצע החלטה מושכלת.

כן יצוין, כי גם בתוך החברות השונות יש מספר אפשרויות לבחירה מבין פרמיות ביטוחי המשכנתא. לרוב, יהיו שני מסלולים לבחירה, כך שישנה אפשרות להתאמה לכל תקציב. האפשרות האחת היא פרמיה קבועה והשניה פרמיה משתנה המותאמת לגובה המשכנתא, גיל המבוטחים ועוד קריטריונים, למשך כל זמן תשלום החזר המשכנתא.

לאחר ביצוע סקר שוק ראוי והשוואת ביטוח משכנתא, אנו מבטיחים לעצמנו שקט נפשי וראש שקט בתקופת מגורינו בביתנו, בזכות גוף חזק אשר עומד מאחורינו במקרה הצורך. באמצעות חברת טראסטי תוכלו לעשות השוואת ביטוח משכנתא, תוכלו להבחין בהבדלים מהותיים בין החברות השונות, שירותיות, תנאי הפוליסה, עלויות, התאמה ויחס אישי. אם ברצונכם לדעת  יותר, ולהתחיל לדאוג לעתיד שקט בהחזרי המשכנתא, שוחחו עם נציגינו ואלו ישמחו לתת מענה מקיף, ולהתאים עבורכם את פוליסת הביטוח הטובה ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום