אילו ביטוחים עסק חדש צריך

ארגנתם את התקציב הדרוש, הבאתם את בעלי המקצוע, שכרתם מקום מדויק ואתם ממש לפני פתיחת העסק החדש שלכם ואתם עומדים להגשים את החלום, אך האם חשבתם על נושא הביטוח? נראה שרבים הם העסקים שחושבים על רואי חשבון, עובדים, עיצוב, אבל מחכים לרגע האחרון בבחירת הביטוח המתאים לעסק. אז הכנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בפתיחת עסק קטן ובינוני. 

 

מדוע העסק החדש צריך ביטוח? 

עסק חדש דורש השקעה רבה, גם של כסף וגם של זמן. הרבה דברים תלויים על הכף בפתיחת המקום, ובמידה רבה גם עתידכם הכלכלי. למרבה הצער, עסק בכל מצב יכול לסבול מנזקים לא צפויים, למשל שריפה, הצפה, גניבה ופריצה, זה יכול לקרות בכל שלב, זה יכול לא לקרות אף פעם, אך ביטוח הוא זה שמאפשר לכם ללכת לישון בלילה בידיעה שההשקעה שלכם אינה בסיכון גבוה כל כך. 

הביטוח ישמור על העתיד הכלכלי של העסק, הוא יכסה עבור נזקים לא צפויים ויסייע לעסק שלא לקרוס מכל אותם מקרים לא צפויים. כשמדובר על עסקים קטנים פעמים רבות מדובר על ההבדל בין קריסה כלכלית להמשך הפעילות. 

 

סוגי ביטוח לעסק

בעת פתיחת עסק קטן מומלץ להכיר את הביטוחים הבאים: 

ביטוח עסק – זוהי הצורה הקלאסית ביותר לבטח את העסק והוא ממש כמו ביטוח חובה לרכב. ביטוח זה מספק כיסוי ביטוחי למבנה העסק ולכל תכולתו. 

צד שלישי – ביטוח זה מעניק כיסוי עבור צד שלישי, לדוגמה בעל עסק שכן, לקוח או ספק ולמעשה כל מקרה ביטוחי שקרה בעקבות פעילות העסק או בתוך העסק. 

אחריות מוצר – אם אתם עסק שמייצר מוצר כל שהוא, עליכם להחזיק בביטוח שמכסה אתכם מפני תביעות של לקוחות. 

חבות מעבידים – עסק שמעסיק עובדים צריך להחזיק בביטוח נגד תביעות שהם יכולים להגיד כנגדו בעקבות פגיעה בעבודה או תביעה עבור רשלנות מקצועית. 

אחריות מקצועית – ביטוח זה נועד לתת כיסוי במקרה של תביעה שהוגשה כנגד העסק בנושא רשלנות מקצועית מכל גוף או אדם כל שהוא. 

 

כיצד רוכשים ביטוח לעסק הקטן? 

החלטתם שאתם רוצים לרכוש ביטוח עבור פתיחת עסק חדש, אז איך תדעו איזה מידע מקצועי לעסקים קטנים ובינוניים הוא המידע המתאים לכם? יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי להימנע מטעויות בעת רכישת הביטוח. 

ראשית, שימו לב שאתם לא רוכשים ביטוחים כפולים – לפעמים חוסר תשומת לב יכול להוביל לתשלומים מיותרים על כפל ביטוחים ואלו תשלומים מיותרים. שנית, שימו לב שאתם לא רוכשים הרחבות שאתם לא באמת צריכים בביטוח, לדוגמה, כיסוי עבור מוצר שכלל לא קיים או סיכון שלא יכול להתרחש בעסק. כל הכיסויים הללו עולים לכם עוד כסף בכל חודש ואתם צריכים לרכוש רק את מה שיהיה שימושי עבור העסק.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום