הביטוחים שכל חברה או ארגון חייבים שיהיה להם

הביטוחים שכל חברה או ארגון חייבים שיהיה להם

דרך ארוכה ניצבת בפני הארגון שלך מהרגע בו החזון הראשוני עולה בראשך ועד לכל פיתוח עתידי שייערך בו. בכל צעד במסע הזה, טמונים לא מעט סיכונים. כדי להיערך עבורם בחוכמה, נדרש ליישם שלל אסטרטגיות, מייעוד חסכונות והשקעות ועד לקבלת ייעוץ מקצועי. עם זאת, אין ספק שהכלי היעיל ביותר לניהול הסיכונים בעסק הוא רכישת פתרונות ביטוח נכונים.

כיסוי ביטוחי זמין עבור כל סיכון אפשרי שהעסק שלך עשוי להתמודד איתו. עלויות הפרמיה וכיסויי הפוליסה ישתנו בצורה דרמטית בין חברות הביטוח ומענף לענף במשק. לעתים קרובות, אנו עשויים ללכת לאיבוד בסבך הכיסויים והתנאים ולא תמיד נדע מה קריטי ליציבות העסק ומה פשוט מיותר.

בהתאם לכך, ריכזנו עבורך כמה ביטוחים המהווים מוצר חובה לכל עסק באשר הוא.

ביטוחי בריאות לעובדים

לכל עובד צרכים משלו, שכן כל אחד נמצא במקום אחר בחיים. ביטוח בריאות מותאם לכל אחד יכול להיות כאב ראש ולא פשוט בכלל ככל שזה רלוונטי לתחום עיסוק כזה או אחר. בדיוק לשם כך, ישנו פתרון בשם ביטוח בריאות קולקטיבי, אשר יכול לתת מענה ביטוחי וכיסוי די רחב המותאם לצרכים השונים של העובדים בארגון. ניתן ליצור לדוגמא ביטוח לפי  קבוצות גיל להם יש מאפיינים ודרישות שונות.

ביטוח חבות מוצר

חברות המייצרות, משווקות ומפיצות מוצרים עשויות לעתים קרובות להתמודד עם פגמים בייצור או במהלך השילוח. גם אירועים אלו עשויים לחשוף חברה לתביעות לקוחות שעשויות להגיע לסכומי עתק. ביטוח חבות מוצר מגן מפני הפסד כספי כתוצאה ממוצר פגום הגורם לפציעה או לנזקי גוף.

עלויות הביטוח עשויות להשתנות באופן ניכר בהתאם לאופי המוצר ושלל סיכונים הטמונים באופן שרשרת הייצור והאספקה שלך. כך למשל, לחנויות הלבשה יהיו לרוב פחות מקדמי סיכון מאשר חנויות מכשירי חשמל.

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים הוא מוצר פנסיוני המציע לעובדיך חיסכון לפנסיה במקביל למוצרי ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה. כך, תחת מוצר אחד, מכוסה העובד מול כל תרחישי החיים.

תשלום הפרמיה מתחלק בין השתתפות מעסיק ועובד ומתאים למנהלים בכירים ועובדים מן השורה כאחד.

ביטוח רכוש לעסקים

ביטוח רכוש מכסה את כלל האובדנים והנזקים שיספוג רכוש החברה במהלך תקופת הביטוח. כיסוי זה כולל מקרי שוד וגניבה, נזקי מזג האוויר או אסונות טבע, ונדליזם ואירועי טרור. ההגדרה של רכוש במסגרת רוב הפוליסות רחבה למדי וכוללת גם אובדן הכנסה עתידי או עצירה בפעילות העסקית עקב אירועים לא צפויים.

כדי להבטיח שנמצה את המיטב מהביטוח הזה, חשוב שנבחן את כלל הסיכונים שהפוליסה מכסה ונוודא שהם תואמים את הפעילות העסקית שלנו. בעוד שעסקים מסוימים יהיו חשופים יותר לנזקים ממקור עברייני, אחרים יזדקקו לכיסוי שריפות או שיטפונות.

 

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום