למה העסק שלך חייב מרכזיה?

לפעמים זה נראה לנו כמו דבר מובן מאליו אך כשאין לנו מענה מבית עסק, הדבר יכול להרתיח אותנו. לא תמיד כולם יוכלו לענות לנו לטלפון אך אנחנו מצפים שנגיע עד לשולחנו של מי שאמור לעזור לנו ואנחנו מצפים גם שתהיה אפשרות להשאיר הודעה. במידה מסוימת המרכזייה מספקת מענה כל שהוא – היא מסבירה לנו באילו שעות אנחנו יכולים לצלצל, היא מראה לנו רצינות בכך שהיא מספקת מידע על המחלקות השונות ולרוב – היכן שיש מרכזיה גם עונים לטלפון. יש לכך יתרונות רבים עליהם נדבר בהמשך, אבל קודם נדבר על מה שהמערכת יכולה להציע לעסקים כיום.

 

מה מרכזיה בעסק נותנת לנו?

פעם מרכזייה הייתה גורם אנושי אבל עם התקדמות הטכנולוגיה היא הפכה לדיגיטלית ואנשים היום מתקשרים ומצפים שהודעה קולית תסביר להם את כל מה שהם צריכים לדעת – מתי יש מענה טלפוני, אילו מחלקות יש ומה מספר השלוחה שלהם, הם רוצים שתהיה להם אפשרות להשאיר הודעה והם גם מצפים שיחזרו אליהם ואף הרבה יותר – רבים מצפים שהמערכת תספק להם פתרון.

אז מה המרכזייה מספקת לעסק? היא מאפשרת להתחבר בקלות לכל סוג של מכשיר, בין אם מדובר על סמארטפון ובין אם טלפונים מתקדמים אחרים, היא מאפשרת חיבור עם מחשבים ועם טאבלטים ויש לה אפשרות להציע תכונות מתקדמות לעסקים. בין היתר נמצא בשירותי המרכזייה ניהול תורים חכם, חיוג בקליק, הקלטת שיחות, שליחת פקסים ופקסים למייל, חיבור שלוחות מרוחקות ומערכת לניתוב שיחות, מעבר קל בין משרד למשרד, מעגל המתנה ושיחה חוזרת לשלוחה תפוסה. כמו כן, השירות כולל ניהול של נציגי שירות לקוחות, ניהול חכם של שיחות, תצוגה של שיחה מזהה, שלוחה לטלפונים סלולריים, אפשרות להתחבר לממשקים שונים של קשרי לקוחות, ממשקי סטטיסטיקה, הפקת דוחות שונים, קבלת היסטוריית שיחות, אפשרות להשאיר הודעות קוליות ועוד.

 

מהם יתרונות המערכת עבור עסקים?

עסק שמכבד את לקוחותיו יספק להם את המענה הראוי, גם באתר וגם באמצעות הטלפון. הלקוחות של היום הם לא הלקוחות של פעם, הם חסרי סבלנות, הם יודעים איזה שירות מגיע להם והם גם חשופים לחברות ועסקים, כך שיש להם מושג קטן בנושא שירות לקוחות. הלקוחות של היום גם לא מתפשרים, אם עסק לא מספק להם את המענה הראוי – יהיו הרבה עסקים אחרים שיסכימו לספק להם את השירות בשמחה, הם יודעים זאת ולא רק מאיימים, אלא מממשים.

שירות של מרכזיה מספק את המענה ללקוחות מבלי מאמץ כל שהוא מצד העסק. החברה המתקינה מאפשרת את ההתקנה והחיבור הראשוניים, כאשר השירות כולו ניתן באופן דיגיטלי. כשהמכשירים בחברה מחוברים נותר רק ליהנות מכך שהלקוחות מקבלים מענה, מורידים את העומס מהעובדים וכל זה קורה בזמן שהעסק נהנה מפריחה ומצמצום בכוח אדם.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום