למי תתאים משכנתא חוץ בנקאית?

כאשר מחפשים משכנתא, ישנם סוגים רבים ושונים של משכנתאות לבחירה. אחת המשכנתאות הפחות נפוצות היא משכנתא חוץ בנקאית. משכנתא חוץ בנקאית עלולה לבלבל, לכן חשוב להבין מה הן ולמי הן מתאימות לפני שמחליטים על אחת.

משכנתא חוץ בנקאית היא סוג של מימון שאינו מגיע מבנק או מאיגוד אשראי. זה יכול לשמש מישהו שנדחה להלוואה בנקאית עקב היסטוריית אשראי או הכנסה, או מישהו שרוצה להימנע מתשלום עמלות וריביות גבוהות שגובים בנקים מסורתיים.

למשכנתאות חוץ בנקאיות יש לרוב ריביות גבוהות יותר ויותר הגבלות מהלוואות בנקאיות, אך יש להן גם עמלות נמוכות יותר ותנאים טובים יותר מאשר הלוואות מסוגים אחרים כמו הלוואות למשכורת. משכנתאות חוץ בנקאיות משמשות לעתים קרובות אנשים עם ציוני אשראי גרועים או הכנסה נמוכה מכיוון שהסיכונים הקשורים למשכנתאות אלו גבוהים יותר מאשר עם סוגי הלוואות אחרים. הם עשויים להתאים גם עבור משכנתא שלא ניתנת מהבנק מהווה חלופה למשכנתא הבנקאית המסורתית. מדובר בהלוואה שאינה מוצעת על ידי בנקים אלא על ידי מקורות אחרים, כמו מלווים פרטיים או חברות אשראי. משכנתאות חוץ בנקאיות גמישות יותר ממשכנתאות בנקאיות ומציעות תנאים אטרקטיביים יותר. הם זמינים למגוון רחב יותר של לווים, כולל אלה עם היסטוריית אשראי גרועה, אלה שאינם יכולים להרשות לעצמם מקדמה גדולה ואלה שזקוקים להלוואה במהירות. משכנתא חוץ בנקאית מתאימה ליחידים בעלי הכנסה ונכסים גבוהים אך ללא בטחונות.

איך לוקחים משכנתא

קבלת משכנתא היא תהליך ארוך, אבל זה לא חייב להיות. ישנם שלבים רבים שאתה יכול לנקוט כדי להפוך את התהליך לקל יותר ולניהול.

– ראשית, אתה צריך לקבוע כמה כסף אתה צריך עבור תשלומי המשכנתא שלך. כמו כן, תצטרך לדעת כמה כסף אתה רוצה בחשבון החיסכון שלך בכל עת.

– לאחר מכן, חקרו את סוגי המשכנתאות השונים הקיימים בשוק. ישנם סוגים רבים ושונים של משכנתאות עם תעריפים ותנאים שונים המתאימים לצרכים ולמצבים שונים.

קבלת משכנתא היא תהליך ארוך ומסובך. זה יכול לקחת שבועות או חודשים עד סוף סוף לקבל אישור למשכנתא. ישנם צעדים רבים שצריך לנקוט לפני שתוכל לקבל את המפתחות לבית החדש שלך.

ראשית, עליכם למצוא את הבית המתאים המתאים לתקציב ולצרכים שלכם. לאחר שמצאתם את הבית המושלם, תצטרכו להציע הצעה על הנכס. ניתן לעשות זאת על ידי מילוי בקשה עם כל הפרטים שלך, חתימה עליה ושליחה חזרה למוכר או לסוכן שלו. אם הם יקבלו את הצעתך, הם ישלחו בחזרה חוזה שעל שני הצדדים לחתום עליו לפני שהוא יהפוך לרשמי.

לאחר שהם קיבלו את הצעתך, הם בדרך כלל יבקשו ממך הפקדה של 10%, כמו גם כל כספים אחרים שעשויים להידרש עבור דברים כמו הוצאות משפט או ארנונה שקורים לפני יום הסגירה.

כדי לקבל משכנתא, צריך הכנסה קבועה, אשראי טוב וחיסכון.

הצעד הראשון הוא לגלות כמה אתה יכול להרשות לעצמך. אתה יכול לחשב זאת על ידי הסתכלות על ההכנסות וההוצאות החודשיות שלך. השלב הבא הוא לברר כמה תצטרך עבור מקדמה. זה יהיה תלוי בסוג המשכנתא שאתה רוצה. אם אתה מתכנן לקנות בית, אז הבנק ירצה לראות שהמקדמה שלך היא לפחות 20% ממחיר הרכישה.

השלב השלישי הוא הגשת בקשה למשכנתא דרך מלווה מאושר. חלק מהמלווים דורשים מסמכים מסוימים לפני שהם מאשרים את הבקשה שלך, כמו הוכחה שיש לך מספיק כסף עבור עלויות סגירה או עמלות אחרות הקשורות לקניית הבית.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום