שמים סוף לחיפושים אחר שירות הלקוחות

פעם היינו צריכים לחפש בנרות איפה שמרנו את מספר הטלפון של המוסד הזה, והיכן כתבנו את הכתובת של החברה ההיא, צרות מהסוג הזה היו נפוצות במיוחד, בעידן ללא אינטרנט. למי מאתנו שהיה ספר טלפונים של חברות, ארגונים ואנשים פרטיים, היה עוד איכשהו דרך למצוא את מבוקשו וגם זאת אחרי לא מעט זמן.

הגיע הזמן לשים לזה סוף! באתר שירות בקליק אפשר למצוא כל חברה, מוסד ובית עסק תוך שניות! מחפשים את המספר של המסעדה הקרובה לעירכם בה אתם מעוניינים להתארח? צריכים את המספר של שירות לקוחות בהצדעה? הכנסו לאתר ותראו בעצמכם!

 

למצוא שירות לקוחות כבר לא קשה בכלל

אנחנו חברה שצורכת המון. זה יכול להיות אוכל, מוצרי חשמל, שירותים כאלה ואחרים. לכל אחד מהדברים הללו יש מכנה משותף – לכולם יש מוקדי שירותי לקוחות שעונים ללקוחות בנוגע לכל מענה ודרישה. לפעמים אנחנו שומרים את מספרי הטלפון של שירותי הלקוחות למוצרים ושירותים שצרכנו, ולפעמים פשוט לא.

צריכים לפנות למוקד שירות לקוחות בהצדעה שנמצא בעירכם אבל לא מוצאים באתר החברה? אל דאגה! באתר שירות בקליק אפשר למצוא את שירותי הלקוחות של כמעט כל חברה ומוסד בישראל – שירות לקוחות של בזק, שירות לקוחות של בתי אופנה והלבשה מקומיים, שירות לקוחות בהצדעה ועוד המון מוקדים אחרים בכל רחבי הארץ!

כל מה שנותר לכם לעשות זה לשמור כמובן את האתר הזה לרשימת האתרים המועדפים. זה כל כך פשוט וקל להיכנס ולשלוף בן רגע את מספר הטלפון והכתובת המדויקת והעדכנית של אותו גוף איתו אתם רוצים ליצור קשר. פשוט מחפשים לפי קטגוריה והופ אתם כבר מוצאים!

 

פניה לגורמי ממשלה רשמיים

כאזרחים יש לנו חובות וזכויות, ובכדי לממש אותם אנחנו צריכים לפנות לגורמים רשמיים מטעם הממשלה המפוזרים בכל רחבי הארץ. לא תמיד אנחנו מקבלים מענה מהמוקדים המרכזיים והכלליים, והרבה מאוד פעמים הדרך היחידה שעומדת לרשותנו זה ממש לפנות אל הסניף המקומי, אבל לא תמיד המספר מופיע באתר הממשלתי או במסמכים הישנים הנמצאים בידכם! מה תעשו?

במקרים כאלה, כמובן, תוכלו להשתמש באתר שירות בקליק. לפניכם יופיעו רשימות של מוקדי קשר מטעם הממשלה – ביטוח לאומי, שירות התעסוקה, משטרה, בתי חולים ועוד. לא צריך לטרוח ולחפש בנרות, האתר עשה לכם את כל זה בקלות וביעילות.

 

למצוא מידע זה כזה קל!

צריכים לדלות מידע מסוים בנוגע לארגון או תאגיד פרטי או ציבורי הפועל בישראל? באתר, מלבד פרטי התקשרות כמו מספר טלפון וכתובת פיזית, אפשר גם לדלות פרטי מידע חשובים אודות גופים שונים. אפשר למצוא מאגר של שאלות ותשובות נפוצות אודות אותו גוף, שנת הקמה, מה הם פועליו של אותו גוף ועוד. היום, כאשר האינטרנט עומד לרשותנו, כמעט ששום דבר לא נשאר סמוי ומכוסה. כאזרחים בעלי זכויות, עליכם לדעת שהמידע נמצא בידיים שלכם.

הכנסו לאתר ותמצאו כל גוף, ציבורי או פרטי, תוך דקות בודדות!

 

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום