תביעת ביטוח איך מתמודדים?

כולנו מבוטחים בשלל פוליסות אשר אמורות להגן עלינו מפני פגיעות שונות. אולם ברגע האמת, כאשר אנו זקוקים לכספי הביטוח, רבים לא יודעים כיצד להתמודד עם תביעות הביטוח. המבוטחים לא מתנהלים בצורה נכונה ובעקבות כך נשללים מהם כספי הביטוח המגיעים להם. המשיכו לקרוא וגלו מה היא ההתנהלות הנכונה בתביעות ביטוח אשר תסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם.

תנאי הפוליסה

כל פוליסת ביטוח כוללת תנאים. מצד אחד, הפוליסה מסדירה את תנאי התשלום של המבוטחים לחברת הביטוח. התשלומים, חודשיים או שנתיים, מבטחים את המשלם. מצד שני, הפוליסה קובעת את התנאים אשר עמידה בהם תזכה את המבוטח בפיצויים מדובר בחוזה לכל דבר ועניין.

תביעת פיצויים

כדי לקבל כספי ביטוח במידה ותביעתם נדחתה על ידי חברת הביטוח, על המבוטח להגיש תביעת ביטוח לבית המשפט כנגד חברת הביטוח שלו אשר דחתה את תביעתו לפיצוי . תביעת פוליסת ביטוח היא הדרך שלכם לקבל את הכספים המגיעים לכם. הליך תביעת ביטוח אינו פשוט כלל וכלל. הוא דורש הוכחות עובדתיות ומשפטיות כדי שתקבלו את הפיצוי בפועל בהליך תביעה זה תוכלו להוכיח כי אתם עומדים בתנאי הפוליסה וחובה על חברת הביטוח לקיים את התחייבויותיה לפי הפוליסה ולשלם לכם פיצויים, במהירות ועם כמה שפחות כאבי ראש. חברות הביטוח דוחות תביעות ביטוח מסיבות רבות ויש פעמים כי התביעה אינה נדחית אולם משולמת תגמולי ביטוח מופחתים בכל אחר מהמקרים מומלץ, להתייעת עם משרדי.

ייעוץ משפטי

הדרך לנהל תביעת ביטוח, היא לפנות אל עורך דין ביטוח אשר ינהל עבורכם את התביעה. תביעה נגד חברת ביטוח אשר תוגש על ידי עורך דין תתקבל בסיכויים גבוהים יותר ותתנהל בצורה מיטבית. זאת, כמובן, בהנחה שעורך הדין מקצועי ומומחה בתחום.

במסגרת תביעת ביטוח עורך דין, בה עו"ד מייצג את המבוטח, תוגש תביעה בליווי תשתית עובדתית וחו"ד מתאימות התומכות בגרסת התובע ככל ונדרש. בין אם מדובר בתביעת ביטוח לאחר תאונה, בעקבות מחלה או כל נסיבה אחרת, ניהול התביעה באמצעות עורך הדין ותוך יצירת תשתית עובדתית מספקת, תגדיל את סיכויי קבלת התביעה.

דוגמא בה חברת הביטוח משלמת למבוטח סכום חלקי של תגמולי ביטוח, מה ניתן לעשות?

ככל והגשת תביעה כנגד חברת הביטוח שלכם ונעזרתם בשמאי לטובת הערכת הנזק שנגרם למשל למבנה דירת המגורים שלכם בשל נזקי מים אולם, חברת הביטוח שילמה לכם רק חלק יחסי מקביעת השמאי שלכם, סכום זה נקרא נזק שאינו שנוי במחלוקת, ניתן להתייעץ עם עורך דין ביטוח, אלעד רייך, ולאחר  בחינה המקרה ונסיבות התשלום המופחת לשקול ולהגיש תביעה בבית המשפט כנגד חברת הביטוח.

עו"ד מהשורה הראשונה

כדי להצליח בתביעת ביטוח עורך הדין המייצג אתכם יצטרך להיות מהשורה הראשונה בתחום עורך דין ביטוח. בחרו בשירותיו של אלעד רייך עורך דין ביטוח לקבלת ייצוג מקצועי ומהימן.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום