ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75

ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75כל תייר שמגיע לישראל רוצה ביטוח בריאות, אבל יש משמעות לגיל של התייר ולתקופה בה הוא נמצא. רכישת פוליסת ביטוח מטעם חברת ביטוח פרטית היא הפתרון הבולט ביותר עבור אותם תיירים. ביטוח בריאות מעניק לכם גישה לשירותי הבריאות ללא צורך בתשלום סכומים גבוהים. בהיעדר ביטוח בריאות, תוכלו למצוא את עצמכם מוציאים הון עתק עבור טיפולים רפואיים בסיסיים. האם קיים ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75? למה אתם צריכים ביטוח בריאות? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

ביטוח בריאות לתיירים

כל מי שלא שוהה בישראל באופן קבוע יכול לבטח את עצמכם בביטוח בריאות לתיירים. הביטוח הינו ביטוח פרטי, ולא ביטוח ממשלתי כפי שנהוג לתת לאזרחים ישראלים. יש לא מעט חברות המציעות לכם פוליסות לתיירים, חלקן עשויות להציע גם ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75, נרחיב על כך בהמשך. ביטוח בריאות נועד כדי לתת לכם מענה לכל מצב רפואי, החל מביקור שגרתי אצל הרופא ועד ניתוחים מורכבים. כמו כן, בביטוחי בריאות שונים ניתן לראות כיסויים עבור בדיקות רפואיות, תאונות, דחיית טיסות עקב מצב רפואי, כיסוי הוצאות עבור מלווה, מוות ועוד. 

חשוב להדגיש, הפוליסה אינה רק עבור תיירים למרות שכך היא מכונה. לדוגמא, עובדים זרים יכולים גם הם להיות מבוטחים בביטוח תיירים, בין אם הם חוקיים או לא. נדגיש, כל עובד זר חייב להיות מבוטח על ידי המעסיק שלו. הפוליסות השונות נוגעות גם לתיירים שמגיעים למטרות נופש, ילדי פליטים, דיפלומטים, תושבי חוץ, סטודנטים שבוחרים ללמוד בישראל וקבוצות שמגיעות לכאן לפגישות עסקים. הפוליסות מתחילות מגיל 3 חודשים ועד לא מזמן היו עד גיל 75. מעל גיל 75 החברות לא הסכימו לבטח את אותם תיירים. 

מהו ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75?

כאמור, בשנים האחרונות רק חברות הביטוח הסכימו לבטח אנשים מעל גיל 75, בעבר גם אזרחים ישראלים לא היו מבוטחים בגילאים אלו. עם זאת, כיום תיירים יכולים לרכוש פוליסת בריאות מגיל שלושה חודשים ועד גיל 80 ויותר. עם זאת, חשוב להדגיש שמדובר על ביטוח יקר יותר. ככל שהסיכון מצד החברה נמצא גבוה יותר, כך היא מעלה את גובה הפרמיה ובמקרים כאלה המחירים יכולים להגיע לסכומים גבוהים.

אם אתם מגיעים בתור קבוצה, תוכלו למצוא אלטרנטיבות. אחת הפעולות של סטודנטים רבים ואפילו קבוצות שמגיעות יחד לישראל לתקופה מסוימת, היא רכישת ביטוח קבוצתי. ביטוח קבוצתי הוא ביטוח שנועד לקבוצות עם מכנה משותף המונות יותר מ-50 אנשים. בדרך הזאת אתם יכולים לקבל ביטוח במחיר די נמוך, אין צורך בהצהרת בריאות וכמו כן, גם תיירים מעל גיל 75 יוכלו לקחת חלק בביטוח זה, ייתכן בתעריף מעט יותר גבוה.

חסרונות בביטוח קבוצתי

ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75 עשוי להיות יקר, וביטוח קבוצתי בהחלט יכול לתת מענה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהפוליסה לאו דווקא מותאמת לגילאים אלו. אם הפוליסה המוצעת לכם עונה על הדרישות שלכם מבחינה מצבו הבריאותי של התייר המבוגר, ניתן יהיה להצטרף לפוליסה. אך חשוב לקחת בחשבון שביטוח בריאות חייב להיות מקיף, ולכן גם במקרה של פציעה או מוות חלילה יש לתת מענה הולם. אם חלילה תייר שאינו מבוטח או שהפוליסה אינה מכסה מצב של פטירה, בני משפחתו עשויים למצוא את עצמם משלמים סכומים גדולים עבור העברת הגופה לארץ מוצא וכמו כן, טיפולים רפואיים מורכבים. 

חשוב לדעת:

  1. כל ביטוח בריאות אישי מחייב מילוי שאלון רפואי, והצהרת בריאות. בכל מקרה של סילוף הדברים, חברת הביטוח יכולה להיות פטורה מתשלום עבור הפיצויים הנדרשים ולכן, חשוב למלא את השאלון בכנות מלאה.
  2. גובה הפוליסה עשויה להשתנות בין חברה לחברה, ניתן יהיה לערוך השוואת מחירים. שימו לב שבזמן השוואת המחירים אתם לא מוותרים על השוואה בין הכיסויים השונים. הפוליסה חייבת להיות מותאמת עבור אותו תייר. חפשו ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75 ובדקו מהן ההצעות שאתם מקבלים.
  3. השתתפות עצמית היא חלק בלתי נפרד מהפוליסה, בדקו היטב את גובה ההשתתפות העצמית בגין יישום טיפולים רפואיים. 
  4. בשביל ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75 אתם צריכים לוודא שאתם מבינים כל מילה בפוליסה. על החברה לתרגם עבורכם את הפוליסה בהתאם לשפה המוכרת לכם. 

ביטוח בריאות לתיירים מעל גיל 75 – ליווי מקצועי

בסופו של דבר לחברת הביטוח יש אינטרס שתרכשו דרכה את הביטוח ולכן, אתם צריכים להיות חכמים ולדעת כיצד להתאים את הפוליסה בהתאם לצרכים שלכם. רבים פונים לחברות המסייעות בבחירת ביטוח, כאשר יש שתי אופציות מרכזיות. האופציה הראשונה היא לפנות לסוכן ביטוח, האופציה השנייה היא לפנות לחברת ייעוץ ביטוחי. ההבדל בין השניים הוא קריטי. סוכן ביטוח מרוויח את המשכורת שלו מחברת הביטוח, ולכן יש לו אינטרס מסוים. זאת אומרת, מדובר על סוכן תלוי. 

מנגד, חברת ייעוץ אינן מקבלות שכר מחברות הביטוח, ואף אין להן קשר ישיר מול חברות הביטוח למעט מחקר פוליסות. כאשר אתם פונים ליועץ ביטוח, תפקידו להתאים את הביטוח ביחס לצרכים שלכם ככל האפשר. הוא מבקש מכם לשקף מולו את מצבכם הבריאותי, משך תקופת השהייה בארץ, מחלות, אורח חיים ולפי כל הקריטריונים יוכל להמליץ לכם על ביטוח מתאים במחיר שפוי. כמו כן, יוכל אותו בעל מקצוע לרכז עבורכם את המידע בנוגע לביטוח קבוצתי, והאם תיירים מעל גיל 75 יכולים להיות שותפים לאותו ביטוח. במקרה שכן, סביר להניח שירצה היועץ להרחיב מעט את הפוליסה עבור האוכלוסייה הבוגרת. 

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום