ביטוח בריאות פרטי – מה זה ומדוע צריך את זה בכלל?

רוב האנשים מבינים את החשיבות הגבוהה של ביטוח חיים ולכן, הם גם פועלים בכדי לרכוש פוליסת ביטוח איכותית ומקיפה.
אבל.. במקום הזה יכולה לעלות שאלה מה לגבי ביטוח בריאות פרטי? – הרי בכל זאת רובינו נהנים מכיסויים הניתנים בשירותים המשלימים של קופת החולים.. אז האם באמת יש צורך ממשי בביטוח הזה ומה הוא טומן בחובו ומציע לנו.
אז בכדי להקל עליכם ולאפשר לכם לקבל את התמונה המלאה, להלן מספר פרטים חשובים שכדאי לדעת על ביטוח בריאות פרטי ועל חשיבותו:

מדוע צריך בכלל ביטוח בריאות פרטי?

בישראל ישנם שירותי בריאות אשר ניתנים לכולם ע"פ ובהתאם לחוק הבריאות הממלכתי – התשלום על ביטוח זה מתבצע דרך תלוש השכר. שירותי בריאות נוספים להם אנו זכאים הם השירותים המשלימים הניתנים ע"י קופות החולים בהן אנו חברים. ומלבד 2 הרבדים הללו, יש גם רובד נוסף והוא למעשה בא לידי ביטוי בביטוח בריאות פרטי.
התפקיד העיקרי של ביטוח בריאות פרטי או למעשה לבצע השלמות של כל אותם השירותים או החסרים של סל הבריאות הממלכתי או זה של קופת החולים.
כמובן, לא לכולם יש ביטוח בריאות פרטי, אבל יותר ויותר אנשים מבינים לאחרונה את חשיבותם – וניתן להגיע להבנה מעמיקה במיוחד בנושא, ברגע שמבינים אלו כיסויים מקבלים במסגרת פוליסת הביטוח הבריאות הפרטי ובמה הם נבדלים מהשירותים האחרים.

קבלת כיסוי יציב וארוך טווח

ביטוח בריאות פרטי מאשר למבוטח ליהנות מהגנה פיננסית מקיפה וארוכת טווח מפני מצבים רפואיים מורכבים. הביטוח מאפשר מימון של שירותים רפואיים פרטיים הן בארץ והן במדינות שונות בחו"ל.
מעבר לכך ולא פחות חשוב מכל מה שצוין עד כה, ביטוח בריאות פרטי מאפשר למבוטחים הרבה שקט נפשי – וזאת מעצם הידיעה שלא משנה איזה מקרה רפואי יקרה, תמיד תהיה להם האפשרות לקבל מענה רפואי איכותי, אשר יתאים לצרכיהם, ציפיותיהם ומצבם.

אז האם כדאי לעשות ביטוח בריאות פרטי?

בשורה התחתונה, התשובה לשאלה אם ביטוח בריאות פרטי זה משהו כדאי, תלויה בדרישות ובצרכים של המתעניין בביטוח. בכדי לקבל החלטה מושכלת ונבונה, קיימת חשיבות גבוהה להבין תחילה מהם הכיסויים הקיימים – אלו הניתנים מטעם השירותים המשלימים של קופת חולים ובכל מקום אחר.
בשלב הבא, כדאי לערוך היכרות עם כמה שיותר אפשרויות – פוליסות ביטוח בריאות המוצעות על ידי חברות הביטוח השונות וכל מה שהן כוללות.
רק לאחר שמבינים את כל הפרטים ואוספים את כל המידע הרלוונטי, ניתן לקבל החלטה.
מכיוון, שעם בריאות לא  משחקים, לאחר עריכת מלוא הבירורים רוב האנשים יגיעו למסקנה שבכוחו של ביטוח בריאות פרטי לספק להם הרבה רוגע ושקט נפשי.
לדוגמא, אחד הדברים שניתן לגלות זאת העובדה שביטוח בריאות פרטי יכול לכלול כיסוי לתרופות אשר אינן נמצאות בסל הבריאות – כך שישנם מצבים בהם ביטוח בריאות פרטי יכול גם להציל חיים.

לסיכום, ביטוח בריאות פרטי יכול לטמון בחובו ערך רב ולהיות בעל חשיבות גבוהה עבור אנשים רבים, בקשת רחבה של גילאים.
מהסיבה הזאת, ההמלצה היא כמובן לאסוף בשלב הראשון מידע נרחב לגבי פוליסות ביטוח בריאות פרטי – וכמובן, גם הכיסויים השונים אותם הן יכולות לכלול וההרחבות האופציונאליות.
אחרי שיהיה ברשותכם את כל המידע, תוכלו להבין בצורה מעמיקה איך ביטוח בריאות פרטי יכול לשרת אתכם ובאלו מצבים יהיה לו ערך משמעותי – וכשיהיה ברשותכם תמונה מלאה בנושא, תוכלו להגיע להחלטה שכולה ונבונה אם אכן כדאי לרכוש פוליסת ביטוח שכזאת.

תוכן עניינים
שתפו את המאמר:
כאן לשירותכם
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה

לשאלות, שירות לקוחות או כל עניין אחר אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר:

מאמרים נוספים:

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי

צרו איתנו קשר כבר היום